"hamilelik çok güzel bi şey yeaa" diyenleri dışarı alabilir miyim? siz, ya hatırlamıyosunuz ya da çok aşırı pozitifsiniz.
sürekli işemenin nesi güzel? sürekli ama! akşam 7den sonra sıvı tüketmesem bile, gece üç kere tuvalete kalkıyorum! ben ki, uykusu bölünmeyen, deliksiz uyuyan bi kadındım, iki saatte bir uyanıp tuvalete gidiyorum! doğanın seni çocuğa alıştırma yolu galiba. bebek doğunca mecburen iki saatte bir kalkacaksın, en iyisi şimdiden hazırla kendini diyo.
kalp atışını duyduğumuz gün çok güzeldi ama. kalp kalp kalp. beş karış asık suratım kalp atışını duyduğum an değişti. dişlerini göstererek gülen emoji oldum bi anda. pıtı pıtı pıtı pıtı diye atıyo yaa!
ama hamilelik haftası ve günü değişti, üç gün geriye gitti tarih. o yüzden yedinci haftam çok uzun geçti!
ilk on gün, beslenmeme aşırı dikkat ediyodum, asla şeker ve hamurişi tüketmeyip protein ve kaliteli karbonhidrat tüketiyodum ancak yedinci hafta hepsi değişti!
bulantım hep var ama iştahım da hep var! millet ne güzel yemek yiyemiyo, ben iki saatte bir kurt gibi acıkıyorum. bi anda acıkıyorum, gözüm dönüyo. gömdüm tabi sıkmaları, kekleri, makarnaları. tvde ne görsem istiyorum, lazanya mı gördüm hooop hemen lazanya yap. pancetta mı var ekranda, koş mutfağa mayala da mayala. kendimi şekere ve kötü karbonhidratlara sattım. köleleri oldum. pişmanım. kilom hala aynı ama etler bıngıl bıngıl oldu bile. acilen beslenme düzeni kurmam lazım ama büroda çok zor oluyo. adli tatilde böyleyse, sonbaharda napıcam hiç bilmiyorum.
sürekli halsiz ve yorgunum. normalde de enerjik bir insan sayılmazdım ama tembelliğimdendi o. şimdiki çok farklı. yapmak istediğim halde hiçbir şey yapamıyorum, anında yoruluyorum ve sadece yatmak istiyorum.
sinirli değilim demiştim, o da geçti. büroda canım stajyerim ve sekreterime terör estirmeye başladım. adet öncesi sinirimi alın on beşle çarpın. öyle bir sinir, öyle bir sevimsizlik. allah yardımcısı olsun bana sabretmek zorunda kalanların.
şimdilik hamileliğin tek güzel yanı "hakim bey, hamileyim bekleyemem" çekmek. "savcı bey, o sigarayı söndürün, hamileyim." , " memur bey, birazdan üzerinize kusabilirim hamileyim, şu işimi bi halletsek?"le geçiyor adliye zamanlarım. çok pis bir insan oldum. aman canım, o kadar şeyi çekiyorum, bi tane de artısı olsun yani!